Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

NEVER again...

και να που πως τα φέρνει η ζωή η ροφιάνα και εκεί που ακούω Καμόρα (ξέρεις εσύ ζάστρο) παρασκευή ξημέρωμα Σαββάτου τελειώνει η εκπομπή στις 2 10 και ύπνος δεν ήρθε...οπότε επιλέγω για την ακρόαση μου το ''δημόσιο'' ραδιόφωνο της Αθήνα σπορτ,λάθος της έρα σπορτ (ντεμέκ)...το είχα κόψει είναι η αλήθεια για κάποιους δικούς μου λόγους...μέχρι που επανέλαβα το λάθος..γράφω τώρα και τρέμουν τα δάκτυλα μου..γιατί να μην μένω δίπλα από το στούντιο της έρα σκέφτηκα..ας μπω στο ζουμί όμως..έστειλα και μήνυμα,έλεος...το θέμα πήγε στα επεισόδια και ακούω από κάποιον που είναι στο στούντιο να λέει ότι πήραν 1.500 εισιτήρια οπαδοί του Π.Α.Ο.Κ. και ότι τα γύρω στενά ήταν γεμάτα απο ΠΑΟΚτσήδες...περίμενα μία αντίδραση και εγώ στην προπαγάνδα...τίποτα ο Σωτήρης Γεωργίου (μόνο αυτόν ξέρω από αυτούς που είναι εκεί τώρα)...ας κάνω και εγώ τον μαλάκα,τον Βούλγαρο,τον Τούρκο τον κάπως έτσι που πιστεύουν ότι είμαι και να πω ναι,ήταν 1.500 ΠΑΟΚτσήδες... δικαιολογείτε αυτή η καφρίλα?το να προσπαθείς να σκοτώσεις κάποιον με πυρσό??..το να ριμάζεις μία πόλη (και ας μην ειπώθηκε τίποτα λογικά)...το συμπέρασμα πάντως είναι ότι για ΟΛΑ φταίει ο Π.Α.Ο.Κ. , άλλωστε οι άλλοι είναι επιστήμονες...τέλος η έρα λοιπόν..φτάνει..

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος23/1/10, 3:46 π.μ.

    RE LALAKA AKOMA NA TO BGALEIS AUTO..???TA EIPAME KAI APO MSN DEN EXEI DIKIO....K GIA AUTO PREPEI NA TO DIEGRAPSEIS..MIN STA KSANALEW ENA ENA TWRA KRIMA EINAI...ADE..ABALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO....NIKOS KERKYRA..Y.S.KURIAKI KONTINI MPOUGATSOKOPTIKI GIORTI!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή