Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

Το Κουρκούτι στο boufos7.blogspot.com

Από την αρχή τούτο το blog δημιουργήθηκε για λόγους καυλάντας τα ΄χουμε ξαναπεί. Κάνουμε την πλάκα μας κυρίως με αθλητικά θέματα γιατί πάνω απ' όλα ο αθλητισμός είναι χαβαλές. Έχοντας λοιπόν αυτό το σκεπτικό, είναι φυσιολογικό να λατρεύουμε να επισκεπτόμαστε και blogs ανθρώπων που έχουν παρόμοια νοοτροπία. Ανθρώπων που παίρνουν την αθλητική πραγματικότητα και την επεξεργάζονται με βάση τη δική τους αισθητική και το χιούμορ τους. Αυτο φυσικά δεν μπορεί να αρέσει σε όλους, αλλά η δουλειά του συγκεκριμένου, έχει κερδίσει την εκτίμηση πολλών και φυσικά τη δική μου. Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να του κάνω κάποιες, λίγες, ερωτήσεις για να μην του φάω και πολύ χρόνο, και να τις δημοσιεύσω για να δουν και άλλοι ποιος είναι-ναι αποκαλύπτω για πρώτη φορά το όνομα του "συνεντευξιαζόμενου" τώρα για πρώτη φορά, τι ευγένεια- ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από το nickname, Το Κουρκούτι. Το Facebook μας βοήθησε κι έτσι ο Φωτοσοπάς του sport24, ή μαλλον ο πιο διάσημος Φωτοσοπάς στη χώρα μας, απαντάει ζωντανά (ζωντανά τώρα... εντάξει όχι ακριβώς, live delay όπως οι μεταδόσεις της κρατικής τηλεόρασης στο Confederations) και αποκλειστικά στο boufos7.blogspot.com. Kαι φυσικά εμείς τον ευχαριστούμε

Πόθεν προέκυψε το όνομα To Kουρκούτι;
Το όνομα "κουρκούτι" προέκυψε μέσα από το sport24. Δεν ήταν κάτι που το διάλεξα, χωρίς όμως να φέρω και αντιρρήσεις... Ο ποιητής θέλει να πει ότι το blog έχει σκοπό να "νοστιμεύσει" την ωμή και άγευστη πολλές φορές αθλητική καθημερινότητα

Είμαι σίγουρος ότι ξεκινώντας να κάνεις photoshopping, διασκέδαζες πολύ τη διαδικασία. Δεν είναι τυχαίος και ο τίτλος του blog άλλωστε(Photo-shopping Therapy...). Τώρα που το θέμα έχει γίνει επαγγελματικό για σένα, το διασκεδάζεις το ίδιο;
Πήγαινα γυμνάσιο όταν πρωτοέπιασα το Photoshop (έκδοση 4 ή 5 αν θυμάμαι καλά...) χωρίς βέβαια να το εξασκώ καθημερινά. Τα μοντάζ πάντα μου άρεσαν και ακόμα είναι μια διαδικασία που τις περισσότερες φορές τη διασκεδάζω, ανάλογα τις συνθήκες και την κατάστασή μου φυσικά. Δε θα τη χαρακτήριζα ρουτίνα...

Δεν κρύβω ότι το αγαπημένο μου post είναι αυτό με το Facebook των πολυμετοχικών. Το δικό σου αγαπημένο;
Συνήθως άλλα αρέσουν σε μένα, άλλα στον υπόλοιπο κόσμο. Το "facebook" το θεωρώ από τα καλά μου, καθώς μαζί με τη "monahopoly" είχαν τη μεγαλύτερη επιτυχία. Προτιμώ αυτά που έχουν ωραίο οπτικά αποτέλεσμα, από τα απλά χιουμοριστικά, αλλά δεν έχω κάποιο αγαπημένο... Το περίεργο είναι ότι ενώ μπορεί να δουλεύω ώρες σε κάποια ιδέα, στο τέλος δεν έχω αίσθηση για το αν αυτό που έφτιαξα είναι αστείο ή όχι. Περιμένω τα πρωινά σχόλια για να το μάθω! Και για να μη με πείτε ψώνιο, ξέρω ότι έχω κάνει και αρκετές αηδίες -που σκέφτομαι και να διαγράψω- αλλά προτιμώ να κοιτάω πίσω και να προσπαθώ να αποφύγω τα ίδια λάθη!

Έχεις χρησιμοποιήσει το ταλέντο σου στο photoshopping και στην καθημερινή σου ζωή, όχι για πλάκα, αλλά για ν' αποκομίσεις κάποιο όφελος;
Χμμμ... Δεν έχω εκβιάσει κάποιον -στα σοβαρά τουλάχιστον- μέσα από φωτογραφίες αλλά το κρατώ σε περίπτωση που θα μου χρειαστεί! Πέρα από την πλάκα είχα κάνει στο παρελθόν κάτι μικρό-πλαστογραφίες αλλά μη με μαρτυρήσεις!!

Αγαπημένο αθλητικό πρόσωπο για επεξεργασία;
Δικό μου; Ο Γιώργος Καραγκούνης. Του κόσμου; Τάσος Πάντος!

Αν συνέθετες την τέλεια γκόμενα σύμφωνα με το γούστο σου, ποιας (γνωστής) γυναίκας το πρόσωπο θα έβαζες, ποιας το στήθος, ποιας τα οπίσθια και ποιας τα πόδια;
Πρόσωπο: Scarlett Johansson/Jessica Alba. Στήθος: Kim Kardashian. Οπίσθια: Jennifer Lopez/Adriana Lima. Πόδια: Adriana Lima/Adriana Sklenarikova. Ζητάω πολλά;

Βλέποντας τα σχόλια που αφήνονται κάτω από τα posts σου, πιστεύεις ότι ο Έλληνας μπορεί να δεχτεί την αθλητική καυλάντα χωρίς να οπαδίζει;
Υπάρχουν νοοτροπίες και νοοτροπίες. Παρατηρώ διαφόρους που γράφουν με ωριμότητα και σύνεση χωρίς να έχουν παρωπίδες, ενώ κατά περιόδους υπάρχουν και οι "θιγμένοι". Η καζούρα είναι θεμιτή (καθώς αυτός είναι και ο απώτερος σκοπός του blog) αλλά πάντα σε πολιτισμένα πλαίσια χωρίς να προσβάλει ο ένας τον άλλο.

Έχεις κάνει φίλους μέσω του blog;
Διαδικτυακά έχω κάνει πολλούς φίλους, ενώ έχω γνωρίσει και εκτός internet (και εντός πραγματικότητας) ορισμένους... Κυρίως όμως σχετιζόμενους με τον αθλητισμό. Τους ανθρώπους που γνώρισα τους εκτίμησα ακόμα περισσότερο.

Ερώτηση καμμένη και χωρίς ελπίδες ν' απαντηθεί, παρ' όλα αυτά πρέπει να γίνει γιατί δέχομαι πιέσεις από ψηλά. Θες να μας αποκαλύψεις το μικρό σου όνομα ή την ομάδα που υποστηρίζεις;
Όχι! Δεν έχω κάποιο κόμπλεξ, απλά με την επιλογή που έκανα από την αρχή όλα πάνε καλά και δεν έχω λόγο να το αλλάξω αυτό...

Για το τέλος μια ερώτηση που με την απάντησή σου θα με βοηθήσεις να ξέρω που ν' αρχίσω να γλείφω γιατί ως γνωστόν είμαι κλασικός τύπος-Χλαπάτσας. Πιστεύω ακράδαντα ότι ΚΑΙ εσύ έχεις κατηγορηθεί κατά καιρούς ότι τα παίρνεις από διάφορους ανθρώπους γι' αυτό θέλω να σε ρωτήσω, ποιος πλερώνει καλύτερα; Κόκκαλης, Βαρδινογιάννης, Βγενόπουλος, Αγγελόπουλοι, Γιαννακόπουλοι, Γκαγκάτσης; Κάποιος άλλος;
Μπα, δυστυχώς κανείς τους δεν πληρώνει καλά, αλλιώς θα είχα κόψει τις σπουδές και την πρωινή δουλειά! Έχω ακούσει ΠΑΡΑ πολλά και από διάφορους, και ορισμένα από αυτά στο mail μου ή πριβέ στο facebook...

8 σχόλια:

  1. Ανώνυμος1/7/09, 12:45 π.μ.

    Ζηλευετε κοπροσκυλα και δε σχολιαζετε την επιτυχια του Μπουφινιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος2/7/09, 5:18 μ.μ.

    Zastro...τα είπαμε "κατ'ιδίαν" με Boufos7. Μετά από 10 μέρες και μας βρίζεις..."μάλλον έχεις "πλατυάσει" εμείς δεν αντέξαμε στιγμή και ήταν άμεσα τα συγχαρητήρια....Χαλάρωσε γιατί άρχισα να σε φαντάζομαι τσοπάνο στην άγρια φύση. Μήπως είσαι ορεσίβιος?
    Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος5/7/09, 5:55 π.μ.

    Βουκολος ειμαι Ευα.
    Αλλα εδω συζηταμε για την πολυ καλη δουλεια που εκανε ο Boufos.Δε θα χαλαγε ο κοσμος παντως να γραφατε και καμια καλη κουβεντα παραπανω...Και δεν μπορω να ξερω ποσοι ειπατε ευγε κατ ιδιαν στο αφεντικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος6/7/09, 5:02 π.μ.

    Boufos7 υποκλίνομαι στο ταλέντο σου. Αν και σου είπα ότι μου αρέσει η δουλειά σου... σε ανοικτή ακρόαση... για το κουρκούτι. Αλλά θα στο ξαναπώ η δουλειά σου είναι πάρα πολύ καλή και είμαι θαυμαστριά σου, συνέχισε να εκπλήσεις πρώτα από όλους τον εαυτό σου και θα τα πας πάρα πολύ καλά στη ζωή σου γενικά.
    Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9/7/09, 1:15 μ.μ.

    Και λιγα εγραψες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος10/7/09, 12:57 π.μ.

    Zastro "το λακωνίζειν εστι(ν) φιλοσοφειν"
    Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή