Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

welcome to Elladistan...

Μου λέγανε καλό παιδί να γίνω,
δικαίωμα κανένα να μην δίνω.
Κι αν μ'ενοχλούνε διάφορα,
να τα περνώ αδιάφορα.
Σε όλα τα παράλογα,
τα μάτια μου να κλείνω.
Κι αν μ'ενοχλούνε διάφορα,
να τα περνώ αδιάφορα.
Σε όλα τα παράλογα,
τα μάτια μου να κλείνω.

Μα εγώ ζητάω απ'την ζωή,
το κάτι παραπάνω και δεν υποχωρώ.
Ας με περνάνε για τρελλό,
συμβιβασμούς δεν κάνω.
Μα εγώ ζητάω απ'την ζωή,
το κάτι παραπάνω και δεν υποχωρώ.
Σ'ότι πιστεύω κι αγαπώ,
στοιχηματίζω πάνω.

Μου λέγανε ν'αλλάζω το κομμάτι,
άν θέλω στην ζωή να κάνω κάτι.
Κι αν βλέπω γύρω κρίματα,
να κάνω πίσω βήματα.
Τους θύτες και τα θύματα,
να δω με ίδιο μάτι.
Κι αν βλέπω γύρω κρίματα,
να κάνω πίσω βήματα.
Τους θύτες και τα θύματα,
να δω με ίδιο μάτι.

Μα εγώ ζητάω απ'την ζωή,
το κάτι παραπάνω και δεν υποχωρώ.
Ας με περνάνε για τρελλό,
συμβιβασμούς δεν κάνω.
Μα εγώ ζητάω απ'την ζωή,
το κάτι παραπάνω και δεν υποχωρώ.
Σ'ότι πιστεύω κι αγαπώ,
στοιχηματίζω πάνω..

ωραιο τραγουδι ρε Νοτι...που να το αφιερώσουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου