Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2008

Σε ποιο κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας;

Τις προηγούμενες μέρες, θα προσέξατε ότι δεξιά έτρεχε ένα poll με θέμα ποιος προπονητής δε θα προλάβει την παρέλαση. Μάλιστα 15 από σας ψηφίσατε(ο 16ος είμαι εγώ) και συμμετείχατε σε όλη αυτή τη διαδικασία. Σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας. Ήρθε η ώρα όμως να πάρω προσωπική ρεβάνς. Κι αυτό γιατί θα αναλύσω σε πρώτη φάση τα αποτελέσματα τούτου του γκάλοπ σαν ένας άνθρωπος που δε γνωρίζει τίποτα από στατιστική ανάλυση και τέτοια πράγματα.

Τέσσερις από εσάς, δηλαδή το 25% του συνόλου, επίλαξατε σαν απάντηση ότι "είμαι κατά των παρελάσεων αλλά υπέρ των κοντών φουστών των μαθητριών που παρελαύνουν". Μάλιστα. Πού βαδίζουμε κύριες μου, δεσποινίδες και κύριοι που λένε και στα δελτία; Σε ποιο κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας Νίκο Τσιαμτσίκα; Έλα ντε, Νίκο Ευαγγελάτο. Σα δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ. Τίποτα άλλο... (Παρεμπιπτόντως κι εγώ αυτό ψήφισα)

Στη δεύτερη θέση συγκεντρώνοντας 3 ψήφους ήτοι το 18% του συνόλου, βρέθηκε η επιλογή "όλοι θα την προλάβουν", όπου όλοι βλ. Τεν Κάτε, Δώνης, Βαλβέρδε, Σάντος, Ρεχάγκελ. Προφανώς οι 3 αισιόδοξοι φίλοι, ή είναι όντως πολύ αισιόδοξοι, μα πολύ όμως ή είναι όντως φίλοι μεταξύ τους και κάνουν πλάκα ή ήρθαν Ελλάδα φέτος και είπαν να παρακολουθήσουν το πρωτάθλημα ΟΠΑΠ-Superleague για πρώτη φορά στη ζωή τους. Πέρα από την πλάκα αυτή η επιλογή όντως φέτος συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες. Επαναλαμβάνω που βαδίζομε;

Τρίτη θέση. Συνωστισμός. Έχουμε και λέμε: 2 άτομα(12%) επέλεξαν τα εξής: "Βαλβέρδε", "Τεν Κάτε", "ποια παρέλαση", "ο πρωθυπουργός". Συμπεράσματα:
α)Βαλβέρδε, ο κυρ Σάββας σε στηρίζει κάτι που δεν έκανε με Λεμονή, τεχνικό διευθυντή δεν έχεις πάνω από το κεφάλι σου(εκτός από τις περιπτώσεις που παίζει ΚΑΙ αυτόν το ρόλο ο κ. Κόκκαλης η ακόμη κι η Θ7), από το Τσου Λου αποκλείστηκες και τη γλίτωσες κι όμως υπάρχουν ακόμη 2 άτομα που ΄βλέπουν να φεύγεις. Λες να ξέρουν κάτι...;
β)Τεν Κάτε. Ο ένας που ψήφισε ήταν ο Γκούμας κι ο άλλος ο Αντωνιάδης; Χμμμμ... Να ξανατιμωρηθούν!
γ)Ποια παρέλαση; Αυτή η επιλογή με δίνει στεγνά. Δείχνει την ασαφήνεια της ερώτησής μου. Παρεμπιπτόντως, εννοούσα προφανώς αυτήν της 28ης Οκτωβρίου.
δ)Ο πρωθυπουργός. Δίχνει ότι το blog επισκέπτοντια άτομα και με πολιτικές ανησυχίες. Καλό αυτό

Μία ψήφο συγκέντρωσε η επιλογή "Ρεχάγκελ". Πάλι καλά... Α-ΝΑ-ΝΕ-Ω-ΣΗ. Πες τα ρε φίλε!
Από καμία ψήφο είχαν οι επιλογές "Δώνης", "Σάντος", "Κανένας", "Είμαι κατά των παρελάσεων", "Εμένα στο FM με διώξανε από το Σεπτέμβρη". Για Δώνη έχω να πω μπράβο, για Σάντος έχω να διατυπώσω την απορία μου(πώς κι έτσι;). Τέλος για τη μη επιλογή της απάντησης που ανακατεύει το FM αυτό που έχω να πω είναι ότι ή δεν παίζουμε πλέον Football Manager, που δεν παίζει ή κάποιοι από μας φοβόμαστε να παραδεχτούμε την κατάντια μας.

Αυτά προς το παρόν. Το επόμενο poll δε θα χρειαστεί ανάλυση αν μείνουμε στις δύο απαντήσεις που έχουν συγκεντρωθεί ΟΛΟΙ σας οι ψήφοι μέχρι τώρα. Να ' στε καλά...

4 σχόλια:

  1. gia to poll me tous petro8emides ,perimenoume kai tin diki s apo3i an kai an krinw apo tin fwnitiki sou parousia sto mp3 mou ena vrady(den 8ymamai pote)apo ti sixnotita 101.8,tote i apantisi einai prfanis..padws ntropi kai aisxos p xwristikan..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7/10/08, 1:53 π.μ.

    pote tha valete video tou Costinho???? n anevei ligo to blog!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος7/10/08, 1:54 π.μ.

    nai nai..!!! alitheyei re boufo esi pou sai k poli mprosta(slouuurp) oti evale 3 goal stin proponisi???San ton Djebbour...mono stis proponisei vazei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τόσο εξυπνάδα πια; Το ένα μήνυμα 7/10/2008 1:53 πμ και το άλλο απο κάτω που συμφωνεί με το από πάνω 7/10/2008 1:54 πμ. Ένα λεπτό μετά. Ούτε τους τύπους δεν κρατάς. Θες να γίνεις και τρομοκράτης, τρομάρα σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή