Πέμπτη 12 Ιουνίου 2008

Μάντεψε...

Λοιπόν έτσι μας το είπανε, έτσι σας το λέμε. Από τον Alex το μάθαμε και μεις ακολουθάμε. Θα θέσω 4 προτάσεις και εσείς, αν δεν έχετε κάτι καλύτερο να κάνετε, θα προσπαθήσετε να μαντέψετε ποια είναι αληθινή.
ΠΡΟΣΕΞΤΕ! ΜΟΝΟ 1(μία) είναι αληθινή.
Αρκετά φλυάρισα, πάμε στο ψητό:
1)Έχω συμμετάσχει στην εκπομπή του Ν. Ευαγγελάτου με θέμα "Τα μαγιό κάνουν κακό στα γεννητικά όργανα"
2)Έχω συμμετάσχει σε βιντεάκι του Κωνσταντίνου Μελάγιες το οποίο παίχτηκε στην εκπομπή "Η Κερκίδα του Σαββάτου" που παρουσιάζει ο Βασίλης Σκουντής στην ΕΤ-1
3)Έχω συμμετάσχει σε βιντεάκι της Μυρτούς Πιταούλη το οποίο παίχτηκε στην εκπομπή "Super Star" που παρουσιάζει η Χριστίνα Λαμπίρη στο Star Channel
4)Έχω κάνει όλα τα παραπάνω. Είμαι ένας τηλεοπτικός μαϊντανός ανώτερος από Λουκά, Θώδη, Εθνικό Σταρ και φυσικά τον Γιάννη Γαλάτη
Ψηφίστε και μπείτε στην κλήρωση για ένα γούνινο ποδήλατο ανεκτίμητης αξίας. Αν πάλι η(ο) ψήφος σας είναι άκυρη(ος) θα γίνει σεισμός μόνο στο σπίτι σας μεγεθούς 9.8 της κλίμακας Ρίχτερ. Και να θυμάστε ότι εγώ το είχα προβλέψει

3 σχόλια:

  1. loipon egw 8a pw to 2..(apo tin alli borei na eisai kai o ethnikos star kai na mas to kriveis...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος14/6/08, 5:31 μ.μ.

    to 2o re lamoga boufe pou na fas th glwssa sou ama ginei seismos spiti mou,eimai kai sthn Patra pou kounaei poly twra teleytaia.Ta sevh mou..

    ΑπάντησηΔιαγραφή