Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

Έλα Βαλβέρδε, ο Σωκράτης είμαι...

Ήρθε! Επιτέλους! Δεν αντέχονταν άλλο τα ρεπορτάζ των ελληνικών αθλητικών εφημερίδων. Κάθε μέρα άλλαζε. Τη Δευτέρα ερχόταν, την Τρίτη δεν ερχόταν, την Τετάρτη ερχόταν, την Πέμπτη όχι και πάει λέγοντας. Τελικά ήμασταν τυχεροί(;) γιατί το κρίσιμο ραντεβού έγινε Τετάρτη, ημέρα που ο Βαλβέρδε μπορούσε να έρθει. Πώς ήρθε όμως; Εεεμ εδώ σας θέλω. Λένε όλοι για Χρυσικόπουλους και Γιαννίκους που και καλά ταξίδεψαν στην Ιβηρική και απέσπασαν το ναι του Βάσκου. Για ακόμη μια φορά όμως το ρεπορτάζ βρίσκεται εδώ. Σας αποκαλύπτω το καθοριστικό τηλεφώνημα του Σωκράτη από τις ΗΠΑ που έπεισε τον πρώην προπονητή της Εσπανιόλ να πιάσει λιμάνι:

Σωκράτης: Καλησπέρα μ' ακούς
Βαλβέρδε: Καλησπέρα
Σωκράτης: Μην πεις τίποτα, είσαι γεννημένος να μας πας ψηλά, σε κατάλαβα από τη φωνή. Πες μου σ' ενοχλώ αυτό μόνο τίποτα άλλο
Βαλβέρδε: Ποιος μου κάνει πλάκα;
Σωκράτης: Διάβασα το όνομα σου και κάτι έπαθα, τέλος
Βαλβέρδε: Που το διαβάσατε;
Σωκράτης: Σε fax που έστειλε κάποιος μάνατζερ. Πεσ μου που είσαι τώρα και τι κάνεις
Βαλβέρδε: Βαρκελώνη είμαι και συζητάω με κάποιον Χρυσικόπουλο μήπως και δουλέψω πουθενά του χρόνο. Που βρήκαε το τηλέφωνό μου;
Σωκράτης: Άσε τώρα πού το βρήκα, να εύχεσαι να το χάσω όταν θα θέλω να σε πάρω για να σου αναγγείλω κάποια αλλαγή που θα θελήσω να κάνω τότε.
Βαλβέρδε: Τι αλλαγή;
Σωκράτης: Ξέρω γω... προπονητή
Βαλβέρδε: Τι;
Σωκράτης: Χοχοχοχο, άστα τώρα αυτά. Πόσο χρονών είσαι;
Βαλβέρδε: 44
Σωκράτης: Πω πω σου λέω κουτί μας έρχεσαι. Και ο Τάκης περίπου τόσο ήτανε και ο Κάτανετς
Βαλβέρδε: Δεν καταλαβαίνω αλλά τέλος πάντων. Σε τι κατάσταση βρίσκεται η ομάδα την οποία μου προτείνεται να αναλάβω;
Σωκράτης: Ετοιμάζεται να κατέβει για Champions League... έχει παικταράδες... πες μου ότι παίζεις το 4-4-2, αυτό πες μου μόνο τέλος
Βαλβέρδε: Είναι ένα από τα συστήματα που εφαρμόζω
Σωκράτης: Το εφαρμόζεις; Είσαι προπονητής με στυλ αμυντικό ή επιθετικό;
Βαλβέρδε: Σε δύο ομάδες έχω δουλέψει, δεν έχω πολλές εμπειρίες
Σωκράτης: Δεν έχεις πολλές εμπειρίες ε; Αγόρι μου... σε φαντάζομαι στο 1,5εκ. ευρώ το χρόνο για δύο χρόνια, να μάθεις κάτι εμπειρίες... να σε κάνω εγώ αγόρι μου να μη θες να ξανάρθεις Ελλάδα, τέλος. Έλα τώρα μην κολλάς μίλα ανοιχτά οι δυο μας είμαστε
Βαλβέρδε: Δε μου είπατε, πόσους παίκτες έχει ομάδα;
Σωκράτης: Πόσους παίκτες έχει η ομάδα; Τώρα είμαστε στις μεταγραφές και έχουμε γύρω στους 22
Βαλβέρδε: 22; Λίγοι είναι
Σωκράτης: Λίγοι είναι; Άμα σου δείξω το Νούνιεζ και τον Ντομί θα δεις αν είναι λίγοι
Βαλβέρδε: Πείτε μου πως σας αρέσει να διοικείται την ομάδα και τι σκοπεύετε να κάνετε με μένα;
Σωκράτης: Λοιπόν θα σου πω στα ίσια γιατί από τότε που διάβασα το όνομα σου κάτι έπαθα τέλος. Μ' αρέσει να παίρνω προπονητές... νέους... να αποκτούν εμπειρίες στην ομάδα μου και μετά να τους πετάω σα στημένες λεμονόκουπες. Με σένα σκοπεύω να σου πάρω παίκτες για το 4-4-2 που παίζεις, να τους χρυσοπληρώσω και μετά να έρχομαι στις προπονήσεις και να τους βάζω τις φωνές, τέλος. Αλλά τώρα τώρα τώρα θέλω να ρθεις, υπόγραψε αυτό που θα σου δώσει ο Χρυσικόπουλος και τα λέμε στην Αθήνα
Βαλβέρδε: Μισό μισό. Λένε αυτοί που ασχολούνατι με τις ελληνικές ομάδες ότι επειδή δεν έχουν πολλά έσοδα, έχουν μικρό... μπάτζετ
Σωκράτης: Μικρό; Άμα θα σου πετάξω έξω τον προϋπολογισμό θα δεις τι μπάτζετ έχουμε
Βαλβέρδε: Πόσο το έχετε; Το μπάτζετ;
Σωκράτης: Αυτό θα το καταλάβεις. Θα δεις τι παίκτες έχω φέρει και θα καταλάβεις πόσο το έχω το μπάτζετ
Βαλβέρδε: Πόσο το έχετε;
Σωκράτης: 10-15 εκ. ευρώ μόνο για τις φετινές μεταγραφές
Βαλβέρδε: 10-15 εκ. Ωραία στείλτε τα συμβόλαια να υπογράψουμε
Σωκράτης: Θα τα στείλω. Θα στα στείλω και με πακέτο, θα στα στείλω και με fax, θα στα στείλω όπως γουστάρεις θα στα στείλω να 'ρθουν επί τόπου
Βαλβέρδε: Αν είναι έτσι όπως τα λέτε, θα περάσουμε καλά εμείς
Σωκράτης: Καλά θα περάσουμε καλά...
Κι έτσι έκλεισε το τηλέφωνο και ανέβηκε η ανακοίνωση στο site του συλλόγου που για την πρόσληψη Βαλβέρδε. Το ρεπορτάζ όμως δε σταματάει εκεί. Ο Σωκράτης θέλοντας να είναι σίγουρος ότι ο Βάσκος δε θα του την κάνει τελευταία στιγμή για την ομάδα της πρωτεύουσας της Ισπανίας τη Χετάφε, τον έπαιρνε κάθε ένα τέταρτο τηλέφωνο και του αφιέρωνε το εξής τραγούδι:
"Ερνέστο είσαι σπίτι; Τότε ετοιμάσου για Περαία, έλα και θα περάσουμε ωραία μόνο μην πας προς Μαδρίτη.
Ερνέστο είσαι σπίτι; Γιατί σε παίρνω και μιλάς, πρόσεξε να μη μου την κανς(σ.σ:του βγήκε το βλάχικο) και πας στους άλλους στη Μαδρίτη"

Υ.Γ1: Ανακοινώθηκαν οι αριθμοί στις φανέλες των παικτών της Εθνικής μας για το Euro. Το 7 τελικά πήγε στο Σαμαρά. Δεν το περίμενα και απογοητεύτηκα κιόλας. Και κάτι άλλο. Το 11 ο Βύντρα; Ο Βύντρα; Ο Λουκάς ο Βύντρα; Ο γνωστός; Ρε μήπως τα επέλεξαν στην τύχη τα νούμερα;
Υ.Γ2: Απόψε έχουμε τον τρίτο τελικό στο μπάσκετ μεταξύ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού. Προβλέπω ότι ήρθε η ώρα του Γουντς για το Θρύλο αλλά και του Μπατίστ για τον ΠΑΟ. Καλό μπάσκετ και ανταγωνιστικό είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα δούμε. Είθε να κερδίσει αυτός που θα βάλει τους περισσότερους πόντους. Και που θα φοράει κόκκινα. Και εδρεύει στον Πειραιά. Και που θα παίξει ζώνη. Και που έχει στον πάγκο του τον ομοσπονδιακό προπονητή. Αυτό που φοβάμαι είναι μην ξεπεταχτεί από την Παναθά κανένας περσινός Παπανικολάου. Που δηλαδή όλο το χρόνο καθόταν στον πάγκο και μπει απόψε και καθαρίσει το παιχνίδι. Κανένας Μπετσίροβιτς ας πούμε...

6 σχόλια:

  1. Βασικά ο Νunez κάνει για κανα 2 παίκτες με τα κιλά του...και το 2 τόνους μαλλί του που προσπαθεί μάταια να συγκρατήσει σε μπαντανοκορδέλες που καλύπτουν το μισό του πρόσωπο...κατα τα άλλα πολύ τον συμπαθώ...ειδικά αν κάνει δίαιτα και πάει κομμωτήριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, Μυρτώ μου αυτό λέω και γω για το Nunez και τον επίσης συμπαθέστατο Ντομί. Τα χουν τα κιλάκια τους. Ο Αργεντίνος έχει 2-3 παιδιά αλλά φαίνεται πολύ ανώριμος με όλα αυτά που κάνει και σωστά αναφέρεις. Απορώ πως τα καταφέρνει και είναι και παιδί και οικογενειάρχης ταυτόχρονα. Πάντως είναι από τις πιο συμπαθητικές παρουσίες στον Ολυμπιακό. Και κομμωτήριο να τον πας αυτός την κορδέλα δεν τη βγάζει με τίποτα. Όσο για τη δίαιτα ε καλοκαίρι είναι κάτι θα κάνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος29/5/08, 7:00 μ.μ.

    Πολύ καλή ανάρτηση!Μπράβο

    athlitikanea.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε σ' έχω ευχαριστήσει ποτέ φίλε Anyparkte και νομίζω πως τώρα, τώρα που μιλάμε ήρθε η ώρα να γίνει αυτό. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια λοιπόν! Ευχαριστώ και τον Ανώνυμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ καλο!!!!συγχαρητηρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή